下文轉至pod2g的blog~~

螢幕快照 2011-12-15 下午10.25.40.png  

12/21更新

 

 iPhone 4 iOS 5.0.1 untethered jb demo

目前最新的進度:iphone4 完美…4s & ipad2 未公怖

 

 

 

 

 

點我看原文

Hello my friends,I know that I've been silent yesterday and that it was annoying.
Hello 我的朋友。昨天我没有更新,我知道你們很失望。

Sorry for this, but I had to organize things for the release.
十分對不起,但是這是因為我不得不匯整一下我將要發怖的東西。

Also, I've tested iPad 1 and it worked.
而且,我已经在iPad 1代上測試了這次的5.0.1完美越獄,也是可行的。

Today I hope I can test a 3Gs.
今天我希望能可以在3GS上測試。

BTW: please don't propose to be a beta tester because I'm too paranoid, fearing leaks.
順便提一下,請不要再詢問我「是否能成為測試版的使用者」的事。因障我有被害妄想症,害怕被提前偷跑,我對此沒有什麼安全感。

Now the time to finalize the jailbreak for old devices, fix some stability issues and package the whole.That will take some days.
現在我正在準備這次的完美越狱,包括修復一些穩定性的問題,及打包為成品。這還要幾天的時間。

In the meanwhile, I'm starting the research for iPad 2 and 4S.I'll take you informed of my progress.
同時,我已經開始iphone4s & ipad2的完美獄越了。如果有新的進展,會及時告知大家。

Finally, I want to thank all who donated. I now can buy both devices! I don't know what to say.
最後,我想對那些給我讚助的人表示衷心的感謝。現在我已經有足夠的錢買iPad 2和iPhone 4S了。感謝之言不知從何說起。

Thanks you very much my friends.
非常感謝,我的朋友們。

Have a good day!
祝你們擁有愉快的一天!

See ya.
再見。

arrow
arrow
    文章標籤
    JB jailbreak ios5 cydia
    全站熱搜

    艾斯iPhone維修 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()